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Die-German-Crew :: Battlefield :: Battlefield 3
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Kommende Fixes und Tweaks
PoRcO
#1 Beitrag drucken
Geschrieben am 23-02-2012 19:48
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Beiträge: 358
Registriert seit: 27.02.10

[center]GENERAL GAMEPLAY FIXES:

Players should no longer take fall damage from short falls.
Players now get up from Prone slightly faster, allowing better odds of getting away from a grenade or threat when prone.
Fixed some situations that would unintentionally make a player unrevivable.
Reduced the black screen fade in time on spawn. The fade is still necessary for properly streaming in loading content at spawn, but it has been substantially reduced.
Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
Increased the speed at which a player regains accuracy when aiming after moving for a more responsive experience. Firing before fully zoomed will still result inaccurate fire.
Increased the inaccuracy and recoil added when a player is fully suppressed.
Shotgun Buck and Flechette rounds now have a less suppressive effect at medium to long range.
Tweaked the damage levels of Buck and Flechette rounds to balance them with other weapons.
Improved the suppression of the .44 magnum, .357 magnum, and the 5.8x42mm DAP88 rounds from the Type88 sniper.
Attempting to Crouch (like Prone) will now properly interrupt Sprint.
Increased the effectiveness of Suppression Resist Specialization.
Parachutes now respond to turn and throttle inputs more quickly.
Switching from primary weapons to side arms and back now takes less time.
Increased the effectiveness of explosive resistance.
Tweaked bipod deploy settings so players can no longer deploy a bipod in places higher than chin level.
The bipod should now be more reliable when deploying on top of sloped objects like cars and rocks.
Fixed several issues with vaulting objects, especially for thin railings.
The Knife now only takes two swipes to kill when attacking from a position where a take down is not possible.
CRAM weapons on Carriers now count towards stationary weapon awards.

VEHICLE FIXES:

The A10 properly gives Jet score again.
Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Increased the damage the MBT
Bearbeitet von PoRcO am 23-02-2012 19:52
 
ReSiDeNt_E
#2 Beitrag drucken
Geschrieben am 23-02-2012 21:06



Beiträge: 144
Registriert seit: 19.11.11

GrinGrinGrin - wunderbar das Ganze auf Englisch zu lesen - ich sitze seit 16Uhr an der
 
PoRcO
#3 Beitrag drucken
Geschrieben am 23-02-2012 21:20
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Beiträge: 358
Registriert seit: 27.02.10

ok ok ok ok
 
Bueddl
#4 Beitrag drucken
Geschrieben am 24-02-2012 03:54



Beiträge: 49
Registriert seit: 01.01.12

So, das "Game" ist nun seit Oktober raus und diese Liste liest sich so als sei gestern erst die 1st-Beta f
 
ReSiDeNt_E
#5 Beitrag drucken
Geschrieben am 24-02-2012 10:34



Beiträge: 144
Registriert seit: 19.11.11

Spielbar wird es wohl noch sein Grin


Es kommt lediglich darauf an, da
 
Bueddl
#6 Beitrag drucken
Geschrieben am 25-02-2012 11:16



Beiträge: 49
Registriert seit: 01.01.12

Sicherlich ist es richtig und vern
Bearbeitet von Bueddl am 25-02-2012 11:17
 
ReSiDeNt_E
#7 Beitrag drucken
Geschrieben am 25-02-2012 11:58



Beiträge: 144
Registriert seit: 19.11.11

Dieses Spiel - was nur 2 Patches ben
 
Bueddl
#8 Beitrag drucken
Geschrieben am 26-02-2012 02:49



Beiträge: 49
Registriert seit: 01.01.12

Das ist ja das was ich in nem anderen thread schon sagte. Die sollen wenn dann nen Monat vor release ne Version des Games zu Progamern der ESL ( wie das Proteam von Asus oder von Speedlink) geben dort auf Herz und Nieren testen lassen und dann n
 
Marco21233
#9 Beitrag drucken
Geschrieben am 26-02-2012 11:43
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Beiträge: 47
Registriert seit: 03.10.11

Ich sag dazu nur LOL
ĽFear sam bith a loisgeas a mhÓs, 's e fhŔin a dh'fheumas suidhe air.

Wer sich den Hintern verbrennt, muss selber darauf sitzen.
 
Slippy
#10 Beitrag drucken
Geschrieben am 28-02-2012 10:49
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Beiträge: 3
Registriert seit: 29.01.11

Oh man....das mit den Fixes..... dann wird BF3 ja nun endg
 
KoX13
#11 Beitrag drucken
Geschrieben am 19-03-2012 12:27



Beiträge: 25
Registriert seit: 17.03.12

Das Problem was ich sehe , ist einfach das DICE / EA sich viel mehr mit den Problem befassen muss ORGIN richtig zum laufen zu bekommen!

Die meisten Probleme entstehen durch die phisolophie in diesen Beta Teil Orgin!

Ich denke die ingame sachen die bugs sind da und werden auch behoben nur nicht in der f
 
Rekolon
#12 Beitrag drucken
Geschrieben am 20-03-2012 18:36



Beiträge: 119
Registriert seit: 28.09.11

einige gut gemacht andre weniger gut und wieder viele schei
g.bf3stats.com/pc/ZlayerZlo/Rekolon.png
 
Bueddl
#13 Beitrag drucken
Geschrieben am 20-03-2012 20:34



Beiträge: 49
Registriert seit: 01.01.12

Ich find das ein viel zu gro
 
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